Kim Kardashian urren vithet e saj


Kim Kardashian urren vithet e saj

Përderisa Kim Kardashian duket mjaft me besim për trupin e saj, ajo ka pranuar se është e pa kënaqur me vithet e saj dhe se mban shtrënguese për t’u dukur më e hollë.












Edhe pse 31 vjeçarja konsiderohet superyll botëror i seksualitetit, sidomos kur kemi të bëjmë fjalë për vithet supersticioze, ajo është e mendimit se ka nevojë për përmirësime, pasi është njeri që kërkon perfeksionin.
“Unë jam aq perefksioniste sa që nuk jam totalisht e kënaqur me trupin tim. Nuk më pëlqejnë vithet e mia, unë bart shtrënguese, ato janë zbulimi im më i mirë. Unë bëj ushtrime para bërjes së fotografive apo kohës kur dal me bikini, ndërsa nuk ha shumë, për të mos u dukur shumë e shëndoshë”, ka thënë Kim.
Pra, djema mos u ndjeni të apasionuar nga performanca në media e Kim, pasi edhe ajo vet nuk është e kënaqur me linjat e saj trupore