Gruaja Me Gjoksin Më Të Madh Në Botë:

Gruaja Me Gjoksin Më Të Madh Në Botë: Më Ngacmojnë



















Gruaja me gjoksin më të madh në botë thotë se ka punësuar truproja për ta mbrojtur atë nga ndjekësit e padëshiruar.
Annie Hawkins- Turner, 53 vjeç ngaAtlanta, SHBA, tha se është e famshme në vende të tjera për shkak të rekordit të sajGines për gjoksin më të madh.
Edhe pse e kanë tallur kur ishte e vogël për këtë gjë, tani ajo ka ndërtuar një karrierë si modele erotike. Thotë se ka realizuar sëpaku 250 video fetish.
“Askush nuk më ngjan mua. Jam një në një milion. Gjithmonë më imitojnë, por kurrë nuk më dublojnë. Kam punësuar edhe truproja pasi njerëzit më ndjekin,” thotë ajo.
Gjoksi i saj peshon 50 kilogram.
Ajo thotë se nuk ka kurrë ndërmend të operohet për zvogëlim gjoksi.
“Nuk e çoj kurrë ndërmend të hyj në thikë. Pse të rregullosh diçka që nuk është prishur?”.
Burri i saj i ka vdekur para shtatë vitesh.
“Ai më trajtonte si mbretëreshë. Më donte mua e fëmijët e mi. Ishte engjëlli im, nuk ishte thjeshtseksuale”.
Ajo vuan nga gigantomastia, që i shkakton rritje të gjoksit. Ajo e pranon megjithatë se gjoksi i shkakton shumë vështirësi në punët e përditshme.