Prapanica prej 350.000 Euro i propozohet per nje….

Prapanica prej 350.000 Euro i propozohet per nje….












Këngëtarja e nxehte, Shkëndije Mujaj, ka marrë një ofertë për të xhiruar një film me pulle te kuqe, ndërsa për këtë projekt i është ofruar një shumë prej 350.000 eurosh.

Për shkak të të pasmeve të saj ‘të veçanta’, të cilat i reklamon me shumë krenari, ajo është krahasuar me Jennifer Lopez e Kim Kardashian, ndërsa fiziku i saj ka bërë që t’i ofrohet një angazhim në filmat për të rritur.“Prapanica ime është më se origjinale dhe këtë formë e kam arritur duke u stërvitur në mënyra të ndryshme, pra ka pesë vite që po djersitem me orë të tëra të bëj këtë formë ‘amazing a*s’, dhe atë ditë kur të shoh një palë vithe më bukura mes këngëtareve tona, nuk do pozoj më, ky është gjest humanitar për popullin shqiptar me moton: ‘ja shikoni dhe konsumoni prodhime vendore’”, ka shkruar Shkëndija në Facebook.Po ashtu, ajo ka njoftuar se së shpejti do të lansojë një videoklip të cilin e ka realizuar në Shtetet e Bashkuara dhe bëhet fjalë për një projekt në gjuhën angleze.